ویژگی های منحصر به فرد آزمون PTE

سن: حداقل سن دانشجو برای شرکت در این آزمون 16 سال باشد. داوطلبان 16 الی 18 ساله میتوانند با فرم رضایت والدین، آزمون را ثبت نام و انجام دهند. داوطلبان بالای 18 سال دیگر نیازی به انجام این کار ندارند.

سنتر ها: آزمون PTE در بیش از 50 کشور و 200 سنتر در تمام طول سال برای متقاضیان برگزار میگردد.

برای انجام آزمون PTE Academic  باید به یکی از سنترهای مورد تایید پیرسون مراجعه نمایید. حتما باید مدرک شناسایی معتبر )پاسپورت( همراه داشته باشید و پس از احراز هویت توسط مسئول سنتر و شروع آزمون، شما با استفاده از یک کامپیوتر، هدست و کیبورد به سوالات پاسخ میدهید.

نتیجه آزمون: نتیجه آزمون معمولا بین 1 تا 5 روز پس از انجام تست به صورت آنلاین قابل مشاهده است. لازم به ذکر است که در بعضی موارد این بازه زمانی بیشتر طول میکشد که میتوانید از طریق درگاه ارتباطی آنلاین موسسه پیرسون، علت را جویا شوید.

هوش مصنوعی: به واسطه هوش مصنوعی تمام کامپیوتری و قدرتمند PTE، توانایی شما در زبان انگلیسی بدون نیاز به رابط انسانی و به صورت کاملا خودکار مورد بررسی قرار میگیرد. عواملی چون ملیت، ظاهر، شخصیت، برخورد شخصیو … اصلا در نتیجه و نمره نهایی شما هیچ تاثیری نداشته و شما در یک بستر منصفانه و سیستم یکپارچه، آزمون خود را انجام میدهید..

انقضا: نتیجه آزمون پی تی ای مدت 2 سال از زمان اخذ نمره اعتبار دارد. این بازه 2 سال معمولا برای دانشگاه ها و مراکز علمی مورد نیاز است. همچنین، اداره مهاجرت استرالیا نتیجه آزمون پی تی ای شما را تا 3 سال بعد از اخذ نمره مورد تایید قرار میدهد.

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments