Highlight Incorrect Words – مشخص کردن کلمات غلط

در سوال Highlight Incorrect Words فایل صوتی به صورت خودکار برای شما فقط یک بار پخش خواهد شد. در طول پخش فایل صوتی باید به دقت متن را از روی صفحه دنبال کنید و هرجا گوینده کلمه ای متغایر با آنچه در متن نوشته شده است گفت، بلافاصله با ماوس کلیک کرده تا آن کلمه به رنگ زرد هایلات شود. چنانچه بخشی از متن را از دست دادید، با دقت بیشتر ادامه متن را دنبال کنید. چنانچه به انتخاب خود شک کردید، با کلیک مجدد روی آن کلمه آن را از هایلایت خارج کنید.

  • توضیح سوال Highlight Incorrect Words:

متنی آکادمیک برایتان نمایش یافته و همزمان فایل صوتی این متن برایتان پخش میشود. چند کلمه در این متن با فایل صوتی مغایرت دارند و باید در حین شنیدن، آنها را با ماوس انتخاب (هایلایت) کنید.

  • مهارت های مورد ارزیابی Highlight Incorrect Words:

Listening& Reading

  • طول سوال Highlight Incorrect Words:

فایل صوتی بین 15 تا 50  ثانیه

  • تعداد Highlight Incorrect Words:

2 یا 3

  • زمان پاسخگویی Highlight Incorrect Words:

به صورت اشتراکی با دیگر سوالات بخش لیسنینگ

نمره دهی Select Missing Word

هر کلمه ای که به درستی انتخاب کنید، یک امتیاز مثبت از امتیاز این آیتم را خواهید گرفت. نکته بسیار مهم اینکه در این آیتم نمره منفی وجود دارد. هر کلمه ای که اشتباه انتخاب شود یک نمره منفی خواهید گرفت؛ بدین معنا که با انتخاب هر کلمه اشتباه، یک پاسخ صحیح شما هم خنثی میشود. حداقل نمره در این آیتم صفر است و چنانچه تمام کلمات را به اشتباه انتخاب کنید، نمره صفر فقط از این سوال میگیرید و نمره منفی شامل سوالات دیگر آزمون نمیشود. لذا، در انتخاب کلمات دقت فراوان داشته باشید و کلمات را صرفا با شک و تردید انتخاب نکنید.

در سوال Highlight Incorrect Words ، مهارت های Speaking& Writing  شما مورد ارزیابی قرار نمیگیرند.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments